Újrakezdeni?

ujrakedeni

Az utóbbi időben arra jöttem rá, hogy valójában nincs olyan, hogy újrakezdés. Szigorúan, a "na akkor most tiszta lappal indulunk az elejéről" dologra gondolok. Mindannyiunkat meghatároz valamilyen szinten a múltunk, a "saját történelmünk" és ez teljesen természetes.

Ha az ember életét annak kezdetén egy üres lapnak fogjuk fel, és erre az évek során kerülnek fel ilyen-olyan dolgok, akkor az már soha nem lesz újra patyolattiszta. Még akkor sem, ha kíméletlenül radírozni kezdjük! Elmaszatolódik vagy lejön egy réteg és végül kiszakad a lap.

Én ennek ellenére sokáig próbálkoztam az eltüntetéssel, ahelyett hogy végigolvastam volna ezt a lapot és a hibáimnál levontam volna a megfelelő következtetést, hogy tovább tudjak lépni, ne ragadjak le a radírozásnál. Ami megtörtént, azon már nem tudok változtatni. Azt viszont nagyon is befolyásolni tudom, hogy mi kerüljön ez után a lapra és mi ne.

Éppen ezért vagyok itt. Régen el sem tudtam képzelni, hogy egy régi oldalamon folytassam az írást. Mindig újat akartam kezdeni, pedig azok a dolgok megtörténtek, vagyis leírtam őket és akkor úgy is voltak. Lehet, sőt szinte biztos, hogy azóta megváltoztam. Az élet csiszolja az embert. (Néha úgy érzem, hogy engem inkább súrol.)

Share:
spacer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése