Díj :)


Köszönöm Birgitnek a díjat! Nagyon kedves emlékeket ébreszt bennem ez a dolog. Régen rengeteg ilyen keringett az internet. Örülök, hogy most valahogy visszatért ez a blogos közösségbe. Ahogy látom az olvasottaim már mind megkapták, így nem látom értelmét tovább küldeni, de a kérdésekre szívesen válaszolok.

1. Köszönd meg a jelölést annak, akitől kaptad a díjat, említsd meg és linkeld be a blogját. Másold be a szabályokat a bejegyzésedbe te is.
2. Mielőtt megválaszolnád a kérdéseket, illesz be egy idézetet, amiről azt gondolod, hogy a legjobban illik hozzád, jellemez téged.
3. Válaszold meg a 8 kérdést, amiket a téged díjazó blogger tett fel.
(4. Írj újabb 8 kérdést, amiket majd a te jelöltjeid fognak megválaszolni.
5. Jelöld meg azokat a bloggereket a blogjaikkal együtt, akiket megjutalmazol a díjjal, s magyarázd meg pár szóval, miért pont rájuk esett a választásod.
+1. Kívánj valami szépet az általad díjazott bloggereknek.)

1.Honnan jött hogy blogolni fogsz?

Annak idején 11-12 évesen azért kezdtem el ezt az egészet, mert mindenki ezt csinálta. Nyitott egy blogot és random dolgokat irkált oda. Szerettem volna tartozni valahova, ha nem is "menő", de talán... mások által elfogadott lenni, nem kitaszított.
Utána megtetszett, hogy ilyen formában kifejezhetem magam, elmesélhetek apróbb dolgokat, amik velem történtek és ezért folytattam és most 22 éves fejjel is itt pötyögök néha-néha.

2.Volt olyan iskolai élményed amit szívesen megemlítenél?

Hetedik osztályban, valamikor május végén az utolsó órában írtunk matek kisdolgozatot (egy-két feladatos valami volt) 10-15 perc alatt kész lettem, többször ellenőriztem a számításaimat. A tanár észrevette, hogy "szenvedek", kérdés nélkül elvette a lapomat, ellenőrizte, ráírta az ötöst és mondta, hogy mehetek haza. 
Fogalmam sincs, miért emlékszem erre annyira élénken.

3. Kutya vagy macska?Indokold!

Sajnos nem tudok dönteni. Kutyánk és macskánk is van/volt mióta az eszemet tudom, mindkettőt nagyon szeretem. 

4.Kedvenc mozifilm?Miért?

A stepfordi feleségek (2004) - Fogalmam sincs pontosan miért szeretem. Talán a nem mindennapi története miatt. Mostanában néztem meg az eredeti filmet, de a vége miatt,  nekem a 2004-es maradt a kedvencem.

A sziget (2005) - Valamiért a klónozást mindig érdekesnek találtam. :D

5.Mit kaptál az első karácsonyodon?(vagy melyik volt a legemlékezetesebb szentestéd?)választhatsz. :)

Egyszer régen kaptam egy kék színű laptopszerű oktató jellegű játékot, talán öt éves lehettem. Másra nem nagyon emlékszem. Általában a nagyobb ajándékoknál egybevonjuk/vontuk a karácsonyt a születésnapommal, ezért már akkor megkaptam amit szerettem volna, így csak utólag került a fenyőfa alá.

6.Hol etted életed legfinomabb hamburgerét?

Annyira nem vagyok oda a hamburgerért, szóval nem tudnék kiemelni legfinomabbat.

7.Melyik volt az a regény amiben magadra ismertél?(ha nem volt, nem baj)

Szerintem nem volt olyan. Általában olyan könyveket forgatok (főleg az utóbbi években), amelyeknél a főszereplő gondolkodásmódja kisebb-nagyobb mértékben eltér az enyémtől. Sokkal üdítőbb ilyeneket olvasni, mert így megismerhetem egy másik személyiségtípusú fiktív karakter véleményét bizonyos dolgokról, és talán szélesíti a látókörömet. 

8.Sírtál már egy mozifilm alatt?

Persze. Marley meg én és Séta a múltba, ami most eszembe jut így hirtelen.

Share:
spacer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése