Vajon vannak véletlenek?

evfordulo

Mennyi volt az esélye, hogy nagy kihagyás után pont ezen a napon olvasok egy Wordpresses cikket, így észreveszem a böngésző belső sarkában lévő kicsi narancssárga serleget? Szerintem szinte nulla. Hihetetlen, hogy pontosan egy évvel ezelőtt regisztráltam itt wordpressen ezzel névvel! Persze azt hiszem, a blogot később hoztam létre...

large

Egy évvel ezelőtt még minden más volt. Határozott, erős és céltudatos voltam. Most pedig egy szétszórt, bizonytalan, kissé őrült ember vagyok. Igen, ennyit fordult a világ egyetlen év alatt! Viszont remélem, hogy a következő egy évben is változni fog a helyzet, mert ez így tarthatatlan. Le kell küzdenem a sérelmeket, amik értek. El kell őket engednem. Nem mondom, hogy meg kell bocsátanom, mert az még nem megy, de el kell felejtenem. Hiszem, hogy egy nap értelmet nyer minden. Minden világos lesz, minden kitisztul és tisztában vagyok vele, hogy ez nem holnap fog megtörténni, - bár ki tudja, mit hoz a következő nap  - de egyszer biztosan.  Mostanában nem írtam ide, mert inkább a fióknak teszem, helyesebben egy virtuálisnak, főleg a mi történt ma velem témára szorítkozom, hogy első egyetemi évem második féléve ne szálljon el nyomtalanul. Huss!

Sokat nevetek mostanában. Nagyon sokat. Sokszor akkor is, amikor sírnék inkább. Ez azért van, mert elfogytak a könnyeim.

Nem tervezek túlzottan előre, mert úgy sem úgy lesz, ahogy elképzelem,sok évig dédelgettem egy tervet/álmot és az is félrecsúszott, pedig a biztos alap megvolt hozzá.

Szóval ennyi lenne. Egy apró bejegyzés egy régen "vezetett" oldalon...

Share:
spacer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése